|
|
 |
 |
| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Bert

|
Posted: Sat Jun 17, 2006 10:34 am Post subject: |
|
|
| Mae-Lena wrote: |
dame op straat
prinsesje in de keuken
hoer in bed
|
AMEN !!!! |
|
| Back to top » |
|
 |
madsekci

|
Posted: Fri Aug 04, 2006 9:25 am Post subject: |
|
|
heb ook niet zo'n waaier van ex'en rondlopen.
Heb maar één serieuze ex. Daar ben ik 5,5 jaar mee samen geweest (was mijn eerste vriendin ook trouwens; van mijn 15-20).
Wat ik zou laten pimpen? Haar natuurlijke TE grote borsten zodat het geheel toch vrij lelijk was. Haar mentaliteit die soms deed vermoeden dat ze toch hunkerde naar de kindertijd. Voor de rest maak ik er niet zoveel woorden aan vuil, het is tenslotte ook al 3 jaar gelden.
Dan zowat "losse flodders" gehad - niks bijzonders.
Nu toch weer al 2 jaar samen met mijn huidige vriendin. Waar de toekomst ons brengt, zien we wel maar momenteel is die toch vrij "ZILLION"  _________________ BE AS ONE!
showroomglaze |
|
| Back to top » |
|
 |
kellyke

|
Posted: Sun Aug 13, 2006 1:03 pm Post subject: pimpen die ex-en :-) |
|
|
Euh met welke ex zal ik beginnen
My number one, op mijn vijftiende wat mee begonnen de miserie van mijn leven! heeft zo n knipperlicht relatie geweest tot mijn negentiende.
Terwijl al die niet onaantrekkelijke toenmalige beste vriendinnen van me toch oh zo veel comentaar hadden: van wat voor vriend heb jij nu, zijn ze er allebei nadat ik hem dumpte mee vandoor gegaan. Uigelopen op enkele vrouwencath en ik als trotse winnaar terug met meneer meestermanipulator met overdosis aan jalozie naar huis. Daar stond ik dan als overwinnaar terwijl het wel goed tot me doordringde deze kerel is niet waar jij je toekomst mee wilt delen. Na enkele mislukte zelfmoordpogingen waar ik na een tijd ook wel genoeg van kreeg, heeft ie het voor bekeken gelaten en was ik as free as i could be, een jong roodborstje die eindelijk haar vleugens kon uitslaan. Uitgaan was al wat de klok sloeg.
De tweede liefde was mijn beste vriend, niet wederzijds dus enkel beste vrienden gebleven. Verkeerde met een goede vriendin die onze vriendschap stuk maakte. veel spijtbetuigingen achteraf voor wat ie laten staan heeft en geen aandacht meer aan hem geschonken dus ook time pase
Derde liefde was wederzijds, maar ik was 18 en hij al 34, toen was de liefde voor outline iets te groot, nog weinig besef van wat liefde was met een grote glimlach op mijn mond kerel gedumpt en achteraf veel tranen gelaten. Nog steeds mijn beste vriend maar kunnen elkaar niet onder ogen komen uit schrik wat het met ons zou doen, bellen wekelijks...
Vierde liefde, een bangelijke sex relatie, spelen met vuur kan gevaarlijk zijn... verliefd geworden op zijn beste vriend goed verkloot bij hem! Nu opnieuw telefonisch contact en ga niet op avances in
Vijfde liefde, euh waar zal ik beginnen
Voor mij nog steeds de jongen die mijn hart sneller dan snel kan doen slaan. Vurig en passie maar denkelijk niet wederzijds. Liefde is een kaartspel van geven en nemen, hier werd meer genomen dan mij lief is. Veel aantrekking en weinig liefde dus temps pasé. Veel miserie weinig liefde, begrip, steun of toeverlaat. Zelfs van vriendschap is er weinig sprake. Kerel heeft weinig gevoelens en ligt met zichzelf in de knoop. Heeft tal van grieten en geniet mijn voorkeur dus niet meer.
Nu hoe zou ik die willen pimpen!?
nr een: hebben we eindelijk vrede mee dus bespaar ik hem gepimpt, het is ten slotte mijn eerste grote liefde>...
nr twee: Die licht waarschijnlijk ergens te flippen en blijft steken in een trip waar ie blijft dromen over mij als zijn vrouw die onbereikbaar is geworden haha, goedhartig als ik ben geef ik hem een tientje en zeg SUKKEL
nr drie: kan ik niet is mijn maatje, de man die mij heeft laten zien wat liefde en vriendschap allemaal inhoud, jammer dat ik nooit weet wat ik wil of we hadden al een gezinnetje samen gehad ofzo
nr vier: is echt een dwaze,overbesekste creep die zijn lief bedriegd en dus geen respect verdient. Ik zie hem wederkeren als een trol waar alle meiden schrik van hebben.
Nr vier: hahah die komt terug zonder fluit, nog overbesekster als de vorige dus dat is zou pas een goede straf zijn. Overgefrustreerd! maak hem ook maar unvisable dan kan ie word ie gans gek dat niemand hem aandacht schenkt  _________________ Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow is a mystery :-d |
|
| Back to top » |
|
 |
Danielle

|
Posted: Sun Aug 13, 2006 7:48 pm Post subject: |
|
|
Kelly, die laatste looool hihi
Mijn ex, ik mism, als de nood het hoogst is zijn de verlangens nabij :s _________________
Dirty Babe, You see these shackles baby I'm your slave, I'll let you whip me if I misbehave  |
|
| Back to top » |
|
 |
kellyke

|
Posted: Mon Aug 14, 2006 1:47 pm Post subject: @ Danielle |
|
|
Pimpen pimpen pimpen of dat je ze nu mist of niet  _________________ Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow is a mystery :-d |
|
| Back to top » |
|
 |
zillionfreak

|
Posted: Fri Jan 15, 2010 6:25 pm Post subject: |
|
|
| wordt er nog gepimpt tegewoordig? |
|
| Back to top » |
|
 |
|
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
|
 |
|
|
 |
|